poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Iga się chwali

Nadeszła ta piękna chwila, kiedy Hastour kupił nowy aparat, godzien robić zdjęcia moim figurkom.

Przedstawiam Państwu zbieraninę mętów, rozbójników, morderców i zakapiorów... również w wersji żeńskiej. Mętka brzmi głupio, więc...

Elf z szablą i łukiem - Spellcrow

Najbardziej bezużyteczny model jaki miałam. Ile razy dam mu w rozpisce długi łuk, tylekroć nie zdobywa ani jednego punktu.
Elfy -.-

Człowiek barbarzyńca z czymś do tłuczenia - Spellcrow

Ten pan występuje w drużynie najczęściej jako gwardzista. Nie wiem kto normalny dałby mu taką fuchę.

Niziołek z tarczą i sztyletem - Spellcrow

Może nie wygląda, ale jest gladiatorem. A sztylet w jego łapkach jest w jego mniemaniu mieczem.
Mały, rudy... cóż innego może doprowadzić przeciwnika do szału?

Człowiek rycerz - Spellcrow

Wzór cnót... jakoś tak mi nie pasuje do koncepcji drużyny.

Elfka z włócznią - Spellcrow

Ze względu na tą panią kupiłam zestaw figurek i zainteresowałam się grą Umbra Turris. Póki co zawsze jest hersztem drużyny :)

Gnom mag - Spellcrow

Sympatyczny dziadzio z fajeczką. Lubi przemieniać się w demona kniei, przyzywać nieumarłych i miotać kulami ognia. Wesołe jest życie staruszka.

Człowiek z tarczą i mieczem - Reaper (postać) GW (broń i tarcza)

Moje ostatnie dzieło. Umordowałam się nad przeróbką figurki, która pierwotnie była chyba jakimś wampirzym bohaterem z kiczowatą bronią i liściowatą tarczą.
Pani zostanie czempionem królewskim.

Człowiek z cepem - Spellcrow

Przyznam szczerze, nie lubiłam tej figurki aż do momentu pomalowania. Łapserdak wygląda jak typowy mieszkaniec Bródna.

Planuję kupić drugą taką figurkę. Cep zamienię na parasol, podstawkę zasypię piaskiem, a spodenki pomaluję w kwiatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz